مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 10:082019-06-25اقتصادي

واحدهای زیرزمینی، معضل بازار پوشاک در خراسان رضوی


رییس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد گفت: یکی از معضلات موجود در بخش پوشاک، واحدهای زیرزمینی است که کالاها را با قیمت و کیفیت پایین وارد بازار می کنند.

- محمد لسان طوسی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار پوشاک، اظهار کرد: پوشاک جز کم تورم ترین کالاها در بازار است، زیرا دارای مقوله ای به نام فصل و مد است و به طور مثال در فصل تابستان فروشندگان برای خرید پوشاک تابستانی چاره ای جز فروش پوشاک زمستانی با قیمت پایین تر ندارند و نمی توانند پوشاک زمستانی را در مغازه خود نگه دارند.

وی افزود: همچنین پارچه نیز حدود 100 درصد افزایش قیمت داشته که سبب افزایش 30 درصدی قیمت پوشاک شده و با توجه به بحث مد و فصل، این افزایش قیمت تقریباً قابل توجه نیست.

رییس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد در خصوص میزان واحدهای صنفی فروش پوشاک دوخته شده در مشهد خاطرنشان کرد: حدود 10 هزار عضو وجود دارد که 90 درصد آنان دارای پروانه دائم هستند.

به طور کلی حدود 10 هزار واحد تولیدی در شهر مشهد وجود دارد.

نا تمام ماندن پروژه احداث شهرک پوشاک لسان طوسی در رابطه با وضعیت کنونی احداث شهرک پوشاک که پیشنهاد آن در سال 94 از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه شده بود، بیان کرد: پیگیری های خوبی از طرف اتحادیه ما صورت گرفت اراده ها بر این امر تحقق پیدا کرده بود که این شهرک راه اندازی شود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای زیرزمینی، معضل بازار پوشاک در خراسان رضوی

واحدهای زیرزمینی، معضل بازار پوشاک در خراسان رضوی