مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 12:532019-06-25فرهنگي

هادی حجازی فر: سینما خوب است اما جادوی تئاتر چیز دیگری است


هادی حجازی فر که مدتی قبل تماشاخانه «هامون» را راه اندازی کرده می گوید، از اینکه در سینما تجربه های جدید داشته باشد نمی ترسد اما برای بازگشت به صحنه تئاتر ترس و نگرانی های خود را دارد.

- هادی حجازی فر که مدتی قبل تماشاخانه هامون را راه اندازی کرده می گوید، از اینکه در سینما تجربه های جدید داشته باشد نمی ترسد اما برای بازگشت به صحنه تئاتر ترس و نگرانی های خود را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر تئاتر و سینمت در گذشته بیشتر بخاطر فعالیت های تئاتری اش و با کارگردانی نمایش هایی مثل ملاقات بانوی سالخورده و رومئو و ژولیت شناخته می شد، اما از سال 94 و پس از بازی در فیلم ایستاده در غبار ناگهان ورق برایش برگشت و حضوری مستمر در سینما پیدا کرد به طوری که تا سال 97 در 11 فیلم سینمایی بازی کرد.

فعالیت هنری او که در سینما همچنان ادامه دارد، به نظر می رسید در تئاتر رها شده باشد اما این بازیگر و کارگردان که مدتی قبل تماشاخانه تعطیل شده باران را با نام هامون دوباره راه انداخت، در نشستی خبری از بلندپروازی هایی گفت که نشان می دهد حجازی فر برنامه های خاصی برای اندوخته مالی اش از سینما و صرف کردن آن در تئاتر دارد.

او صبح سه شنبه چهارم تیرماه در سالن تعمیر و بازسازی شده هامون نشستی با خبرنگاران برگزار کرد تا ضمن بازدید از بخش های مختلف تماشاخانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حجازی فر: سینما خوب است اما جادوی تئاتر چیز دیگری است

هادی حجازی فر: سینما خوب است اما جادوی تئاتر چیز دیگری است