مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:082019-06-26سياسي

24 میلیون ایرانی در کنار سفره اصناف نان می خورند


رییس کمیسیون بازرسی اصناف کشور گفت: در سطح کشور 3 میلیون واحد صنفی فعالیت دارد که در هر یک از این واحدهای صنفی 2 نفر مشغول به کار بوده و هر یک از این افراد 4 نفر را به صورت میانگین تحت پوشش دارند که با این حساب 24 میلیون نفر از جمعیت کشور در کنار سفره اصناف نان می خورند.

- موسی الرضا غفاریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 8 هزار و 300 اتحادیه اصناف و وجود 1850 رسته شغلی در سطح کشور افزود: در حال حاضر 6 هزار واحد تولیدی در سطح کشور دارای فعالیت هستند.

وی افزود: اصناف کشور بیش از 11 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد شهدای گرانقدر تعداد 13 شهید والا مقام متعلق به شهرستان اسدآباد بوده است.

غفاریان تعداد اتحادیه های اتاق اصناف شهرستان اسدآباد را 17 مورد اعلام کرد و یادآورشد: در حال حاضر این شهرستان دارای 3 هزار و 100 واحد صنفی شهری و روستایی بوده که در سه ماه ابتدای سال 350 مورد بازرسی از این واحدها توسط اتاق اصناف اسدآباد انجام گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به 17 مورد گشت مشترگ اتاق اصناف اسدآباد با دیگر ادارات از واحدهای صنفی این شهرستان طی سه ماه ابتدای امسال تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد بازرسی و یک واحد پلمب به صورت مستقیم وابسته به اتاق اصناف اسدآباد بوده که اولویت مهم واحد بازرسی با نیروهای خود بازرسی و نظارت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 میلیون ایرانی در کنار سفره اصناف نان می خورند

24 میلیون ایرانی در کنار سفره اصناف نان می خورند