مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:432019-06-26بين الملل

تظاهرات هنگ کنگی ها مقابل کنسولگری کشورهای عضو گروه 20


بیش از هزاران معترض هنگ کنگی امروز با گردهمایی مقابل کنسولگری های مهم، از رهبران کشورهای عضو گروه 20 خواستند تا از ابطال لایحه استرداد حمایت کرده و در اجلاس پیش رو، - در مورد بحران هنگ کنگ با چین گفت وگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تظاهرکنندگان که بعضاً ماسک بر صورت داشتند، با در دست داشتن پلاکاردهایی که رویشان لطفاً هنگ کنگ را آزاد کنید نوشته شده بود و شعار به هنگ کنگ کمک کنید سر می دادند، به سمت تعدادی از کنسولگری های کشورهای عضو گروه 20 راهپیمایی کردند.

طی سه هفته اخیر، میلیون ها نفر از مردم هنگ کنگ علیه لایحه استرداد که امکان انتقال اشخاص حقیقی، از جمله غیربومی ها را برای محاکمه در دادگاه های تحت کنترل حزب کمونیست به سرزمین اصلی چین فراهم می کند، به تظاهرات پرداختند.

پس از رخ دادن اتفاقات بی سابقه در چند دهه اخیر در خیابان های هنگ کنگ از جمله شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی توسط پلیس، کری لام، رهبر منصوب هنگ کنگ از سوی پکن، از تصمیم خود برای تصویب این لایحه کوتاه آمد اما خواسته اصلی معترضان را برای ابطال لایحه برآورده نکرد و آن را تنها برای مدتی نامعلوم به تعویق انداخت.

یکی از تظاهرکنندگان که دانشجویی 19 ساله است می گوید: تا زمانی که دولت از تصویب این لایحه صرف نظر نکند و از پاسخگویی سر باز ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هنگ کنگی ها مقابل کنسولگری کشورهای عضو گروه 20

تظاهرات هنگ کنگی ها مقابل کنسولگری کشورهای عضو گروه 20