مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 11:532019-06-26اقتصادي

روایتی از سرنوشت تلخ یک کودک


«مرجان پاره جگرش را برای به دست آوردن پول معامله نکرده، هر چند در ازای واگذاری او آن قدر به دست آورده که بعد از تسویه هزینه بیمارستان چند ماهی را بدون نیاز به پدر فرزندش زندگی کند.

- مرجان پاره جگرش را برای به دست آوردن پول معامله نکرده، هر چند در ازای واگذاری او آن قدر به دست آورده که بعد از تسویه هزینه بیمارستان چند ماهی را بدون نیاز به پدر فرزندش زندگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: مگر می شود 9 ماه فرزندت را در وجودت بپرورانی اما آخر ماجرا دست خالی از بیمارستان خارج شوی؛ بی آن که حتی او را دیده باشی، بی آن که بدانی شبیهت هست یا نه.

طوری که انگار از همان اول هم نبوده اما بوده، به دنیا آمده است این را اسکناس هایی می گویند که جای خود را با نوزاد تازه متولدشده عوض کرده اند.

حرف خرید و فروش نوزاد که به میان می آید ناخودآگاه زنان بی خانمان یا معتادی را تصور می کنیم که در ازای دسته ای اسکناس نوزادشان را به حراج گذاشته اند یا نوزادانی را به یاد می آوریم که در آغوش زنان دستفروش یا متکدی چنان به خواب رفته اند که انگار قوی ترین داروهای خواب آور را خورده اند.

اما همیشه این طور نیست.

مرجان از دسته این زنان نیست، او پاره جگرش را برای به دست آوردن پول معامله نکرده، هر چند در ازای واگذاری او آن قدر به دست آورده که بعد از تسویه هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سرنوشت تلخ یک کودک

روایتی از سرنوشت تلخ یک کودک