مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 12:232019-06-26سياسي

محسن هاشمی: احزاب به انتخابات شورایاری ها نگاه سیاسی نداشته باشند


رییس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه احزاب نباید به انتخابات شورایاری ها نگاه سیاسی داشته باشند، افزود: باید نگاه صنفی در انتخابات شورایاری ها مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در نخستین گردهمایی اعضای هیأت های اجرایی مناطق 22 گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران گفت: دانشجویان، نخبگان، زنان و همه افراد از صنوف مختلف می توانند در انتخابات شورایاری ها کاندید شوند و شورای شهر تهران را در بهتر شدن محلات یاری کنند.

بی تردید نقش شورایاری ها در مدیریت شهری مفید و مؤثر خواهد بود.

در این دوره از برگزاری انتخابات داوطلبان می توانند حداقل سن 22 سال داشته باشند و این زمینه را فراهم خواهد کرد که حتی دانشجویان با فرد معافیت تحصیلی بتوانند شورایار محلات شوند.

وی ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات شورایاری های محلات حدود 540 هزار نفر مشارکت داشتند که امیدواریم در این دوره با انجام تبلیغات در فضای مجازی این آمار افزایش پیدا کند و همچنین شاهد افزایش سه برابری شرکت در انتخابات شورایاری ها همچون شورای شهر باشیم.

هاشمی در خصوص تبلیغات انتخابات شورایاری ها نیز تأکید کرد: تبلیغات نسبت به چهار سال قبل به سمتی پیش رفته که می توان از فضای مجازی بیشتر استفاده کرد و این فضا نیز برای چنین تبلیغاتی آماده تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: احزاب به انتخابات شورایاری ها نگاه سیاسی نداشته باشند

محسن هاشمی: احزاب به انتخابات شورایاری ها نگاه سیاسی نداشته باشند