مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:182019-06-26اقتصادي

کاهش 22 درصدی نزاع و درگیری در خراسان شمالی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کاهش 22 درصدی آمار نزاع و درگیری در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا مظاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در سه ماه اول سال جاری چهار هزار و 785 نفر دستگیر شدند، اظهار کرد: این آمار نسبت به سال مشابه شش درصد افزایش داشته که از این تعداد 93 درصد آقایان و هفت درصد خانم ها بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: دو درصد از دستگیرشدگان تحصیلات عالی و 98 درصد تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم داشته اند و فاقد شغل بوده اند.

وی با بیان اینکه نزاع و درگیری دو سال است که با کاهش روبه رو است، عنوان کرد: دو هزار و 168 مورد نزاع و درگیری بررسی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.

مظاهری اظهار کرد: قتل در استان 50 درصد کاهش داشته است و در جرایم خشن نیز کاهش چشمگیری را شاهد هستیم و علاوه بر آن سرقت های مسلحانه به صفر رسیده است و شرایط مطلوبی را در استان شاهد هستیم.

به گفته وی، 184 پرونده کلاهبرداری بررسی شده است که 108 نفر دستگیر شده اند و آمار دستگیری نسبت به جمعیت استان بالا است و باید به این مسئله توجه جدی انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: در رابطه با کالای قاچاق 262 نفر دستگیر شدند که ارزش کالای قاچاق نیز 249 میلیارد ریال بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی نزاع و درگیری در خراسان شمالی

کاهش 22 درصدی نزاع و درگیری در خراسان شمالی