مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 11:032019-06-28اجتماعي

سردی آب رودخانه کرج جان جوان 25 ساله را گرفت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: بی احتیاطی و عدم توجه به هشدارها باعث شد جوان 25 ساله ای در اثر هایپوترمی (کاهش دمای بدن و اختلال در عملکرد اندام ها) جان خود را در رودخانه کرج از دست بدهد.

- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: بی احتیاطی و عدم توجه به هشدارها باعث شد جوان 25 ساله ای در اثر هایپوترمی (کاهش دمای بدن و اختلال در عملکرد اندام ها) جان خود را در رودخانه کرج از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، سید فتح الله هاشم نژاد، اظهار کرد: با توجه بارش های سال جاری و آب شدن برف، پر شدن مخزن و دبی خروجی زیاد سد کرج که حدود 30 متر مکعب در ثانیه است، این رودخانه خروشان و آب آن سرد شده است.

وی افزود: به خاطر سرما و خروشان بودن آب، افراد سقوط کرده در دقایق اولیه وارد شوک می شوند و و در اثر برخورد با سنگ و اجسام داخل رودخانه جان خود را از دست می دهند.

هاشم نژاد با اشاره به اینکه طی مدت اخیر 9 هموطن جان خود را در اثر سقوط در این رودخانه از دست دادند، اظهار کرد: بی احتیاطی، عبور از عرض رودخانه و گرفتن عکس سلفی باعث شده هموطنان در رودخانه سقوط کنند.

وی اضافه کرد: به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر، عوامل آتشنشانی، بخشداری و مردم محلی، جسد شش تن کشف شده و عملیات برای جستجوی سه جسد دیگر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردی آب رودخانه کرج جان جوان 25 ساله را گرفت

سردی آب رودخانه کرج جان جوان 25 ساله را گرفت