مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 11:132019-06-28فرهنگي

تلاش برای رونمایی «جوکر» در جشنواره ونیز


فیلم «جوکر» ساخته جدید «تاد فیلیپس» به احتمال زیاد برای رقابت در فصل جوایز سینمایی و اسکار، در جشنواره فیلم ونیز 2019 اولین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

- فیلم جوکر ساخته جدید تاد فیلیپس به احتمال زیاد برای رقابت در فصل جوایز سینمایی و اسکار، در جشنواره فیلم ونیز 2019 اولین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، فیلم های ابرقهرمانی معمولاً در جشنواره های مهم سینمایی جهان به نمایش گذاشته نمی شوند اما کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلم جدید جوکر را در جشنواره فیلم ونیز رونمایی کند تا فرصت حضور در فصل جوایز سینمایی پاییز را نیز به دست آورد.

برای اولین بار پس از درگذشت هیث لجر ، فیلم جوکر به کارگردانی و نویسندگی تاد فیلیپس بر اساس کتاب های مصور DC Comics ساخته شده و خواکین فینیکس بازیگر آمریکایی در نقش اصلی جوکر شخصیت شرور داستان بازی کرده است.

رابرت دنیرو نیز همبازی او در این فیلم است.

جزییات داستان این فیلم مستقل درباره شخصیت جوکر تا حد زیادی نامشخص است اما اتفاقات فیلم در حال و هوای دهه 1980 میلادی و در شهر خیالی گاتهام روی می دهد.

کمپانی برادران وارنر اغلب از جشنواره ونیز برای معرفی محصولات پرامید خود در جوایز اسکار استفاده می کند؛ همان طور که سال گشته فیلم موزیکال ستاره ای متولد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رونمایی «جوکر» در جشنواره ونیز

تلاش برای رونمایی «جوکر» در جشنواره ونیز