موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 15:232019-06-28بين الملل

سنا لایحه بودجه نظامی 750 میلیارد دلاری را تصویب کرد


سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی این کشور 750 میلیارد دلاری را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی 750 میلیارد دلاری که چین را درباره مسائل انتقال تکنولوژی و فروش مخدرهای صنعتی هدف قرار می دهد و برای مبارزه با نفوذ رو به رشد چینی ها در جهان است، به تصویب رساند.

مجلس سنا با 86 رأی موافق و 8 رأی مخالف قانون اختیارات دفاع ملی آمریکا را که سیاست های کلی پنتاگون و بودجه آن را مشخص می کند به تصویب رساند.

در این بین همچنین این قانون سنا خواستار گزارش های دقیق از وزارت دفاع آمریکاست تا از انتقال تکنولوژی های حساس چین و روسیه جلوگیری کند.

تصویب این لایحه توسط سنا در حالی صورت گرفته است که ترامپ قرار است فردا شنبه در حاشیه نشست سران جی 20 در اوزاکای ژاپن با همتای چینی خود شی جینپینگ دیدار کند.

بسیاری امیدوار هستند تا این نشست به پایان جنگ تجاری که ماه هاست میان این دو ابرقدرت اقتصادی جهان رخ داده است بینجامد.

این لایحه هنوز مراحل بسیاری را باید طی کند تا تبدیل به قانون شود چرا که نسخه سنا می بایست با نسخه مجلس نمایندگان که توسط دموکرات ها اداره می شود و قرار است در ماه آینده درباره آن رأی گیری شود، هماهنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنا لایحه بودجه نظامی 750 میلیارد دلاری را تصویب کرد

سنا لایحه بودجه نظامی 750 میلیارد دلاری را تصویب کرد