مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 15:482019-06-28فرهنگي

رونمایی از 3 کتاب مجموعه «ما و جهان»


سه عنوان کتاب از مجموعه «ما و جهان» رونمایی می شوند.

- سه عنوان کتاب از مجموعه ما و جهان رونمایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی کتاب های آغاز جهان و چرا جهان وجود دارد؟ با ترجمه امیرمسعود جهان بین و کتاب چرا طبیعت قانون دارد؟ با ترجمه امیرمسعود جهان بین و میثم توکلی بینا از مجموعه ما و جهان که دربردارنده مجموعه مقالات نویسندگان جهان درباره این مفاهیم است منتشر شده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه یازدهم تیر ساعت 16:30 به نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد که با حضور دکتر عباداله نادری، دکتر میثم توکلی بینا و دکتر امیرمسعود جهان بین در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می شود و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: چرا جهان وجود دارد؟ چرا ما در جهان وجود داریم؟ آیا پیدایش ما و جهان تصادفی بوده یا محصول طرحی هوشمندانه است؟ آیا هویت ما صرفا مادی است یا بخشی از آن غیرمادی است؟ آیا مرگ پایان زندگی است؟ مجموعه ما و جهان که به همت دفتر مطالعات علم و دین (موازی) تدوین و با همکاری انتشارات پارسیک منتشر می شود، می کوشد از منظر دانش تجربی جدید، علوم محض و علوم انسانی با پاسخ به این پرسش ها گامی در راه گسترش و پویایی چنین مباحثی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 3 کتاب مجموعه «ما و جهان»

رونمایی از 3 کتاب مجموعه «ما و جهان»