مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 23:282019-06-28ورزشي

فتح الله زاده: پرونده تبلیغات محیطی را به قوه قضاییه ببرند/ حفظ پاتوسی از نان شب هم واجب تر است


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید باشگاه های لیگ برتری برای وصول مطالبات خود از تبلیغات محیطی باید به قوه قضاییه شکایت کنند.

- علی فتح الله زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره تبلیغات محیطی فوتبال و عملکرد سازمان لیگ پیرامون این موضوع اظهار کرد: شیوه درست پیگیری و ردیابی درباره این مسائل به خوبی اجرا نمی شود.

متأسفانه تعدد تریبون ها بسیار زیاد است و هماهنگی و یک صدایی وجود ندارد.

هواداران فوتبال اصلاً نمی داند چه کسی چه می گویند و اصلاً حرف چه فردی درست است.

این مشکلات باعث بروز این اتفاقات شده است.

یکی از راه های درآمدزایی باشگاه ها تبلیغات محیطی است دردوره ای که آقای عزیزمحمدی ریاست سازمان لیگ را برعهده داشتند حدود 30 الی 40 میلیارد قرارداد می بستند و درآمد داشتند الان هم با توجه به ارقام حال حاضر باید از حدود 200 میلیارد تومان درآمد برای سازمان لیگ به وجود بیاید.

این مبلغ کاملاً واقعی است.

این مبلغ کاملاً کارشناسی شده است یعنی تبلیغات محیطی در فوتبال ایران نزدیک به 200 میلیارد تومان ارزش دارد.

وی افزود: در دوره ای که خودم مدیرعامل باشگاه بودم چندین بار درخواست دادم و گفتم بهتر است تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه ها باشد چون معتقدم هر باشگاه بر اساس اعتبارش می تواند میزان خاصی درآمد از تبلیغات داشته باشد از سازمان لیگ خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الله زاده: پرونده تبلیغات محیطی را به قوه قضاییه ببرند/ حفظ پاتوسی از نان شب هم واجب تر است

فتح الله زاده: پرونده تبلیغات محیطی را به قوه قضاییه ببرند/ حفظ پاتوسی از نان شب هم واجب تر است