مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 تیر 1398 ساعت 07:282019-06-29فرهنگي

حضور گلاب آدینه و شمس لنگرودی شرط ساخت یک فیلم / کوتاه نیامدم


فیلم «دوباره زندگی» متعلق به قشر و یا رده سنی خاصی نیست، متعلق به سلیقه خاصی هم نیست، این فیلم برش عکاسی شده ای از زندگی همه آدم هاست که آینده ی نه چندان دورشان را نقاشی می کند.

- "فیلم دوباره زندگی متعلق به قشر و یا رده سنی خاصی نیست، متعلق به سلیقه خاصی هم نیست، این فیلم برش عکاسی شده ای از زندگی همه آدم هاست که آینده ی نه چندان دورشان را نقاشی می کند.

" رضا فهیمی کارگردان فیلم دوباره زندگی که اکنون روی پرده سینماهای گروه هنرو تجربه نمایش دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره نحوه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش توضیح داد: بعد از فیلم کوتاه کودکان ابری به دلیل اینکه این اثر توانست مخاطب زیادی را جذب کند به من پیشنهاداتی برای ساخت فیلم های بلند می شد و تهیه کنندگانی تماس می گرفتند ولی من می خواستم که در فیلم بلند هم فضای شخصی خودم را داشته باشم و خودم سناریوی آن را بنویسم.

البته در نهایت این اتفاق رخ نداد با این وجود برای کار دومم خودم در حال نوشتن یک فیلمنامه هستم.

او ادامه داد: از بین فیلمنامه هایی که خوانده بودم این اثر موقعیتی به شدت کودکانه و حس و حالی داشت که مورد علاقه من بود زیرا در فیلم های کوتاهم نیز با کودکان کار کرده بودم و رابطه ام با آنها بسیار خوب بود و همیشه به این فکر می کردم که اگر من وارد سینمای داست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گلاب آدینه و شمس لنگرودی شرط ساخت یک فیلم / کوتاه نیامدم

حضور گلاب آدینه و شمس لنگرودی شرط ساخت یک فیلم / کوتاه نیامدم