مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 08:582019-06-30فناوري

مراقب بسته اینترنت تان باشید


با توجه به تفاوت استفاده از تعرفه اینترنت آزاد و بسته های اینترنتی که توسط اپراتورها ارائه می شود و این که اینترنت آزاد تعرفه بالاتری در مقایسه با بسته ها دارد، - کاربران باید از تمام شدن بسته های خود به درستی آگاه باشند و نسبت به فعال سازی بسته های خود در زمان مناسب اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینترنتی که توسط اپراتورها ارائه می شود یا به صورت تعرفه آزاد است و یا طرح های تشویقی است که به صورت بسته های اینترنتی ارائه شده و نسبت به تعرفه ی آزاد بسیار مقرون به صرفه تر است.

بنابراین کاربرانی که از اینترنت گوشی خود استفاده می کنند، معمولاً این بسته ها را فعال می کنند؛ در حال حاضر حدود 80 درصد استفاده از مصرف داده همراه به سمت بسته های تشویقی و تخفیفی اپراتورها هدایت می شود.

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مصوبه خود در سال 1395، با کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه را برای سیم کارت های دائمی به ازای هر کیلوبایت، 0.

4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.

6 ریال تعیین کرد.

اما در طرح تشویقی قیمتی کمتر از کف تعرفه عادی اپراتور تعریف شده و سقف زمانی آن حداکثر سه ماه است و امکان فروش طرح تشویقی و تمدید طرح تنها در این مدت برای اپراتور ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب بسته اینترنت تان باشید

مراقب بسته اینترنت تان باشید