مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 16:182019-06-30حوادث

طی دو روز سه نفر در رودخانه های البرز غرق شدند


معاون امدادو نجات هلال احمر البرز گفت: طی دو روز گذشته هفت نفر در رودخانه های کرج دچار حادثه شدند که سه نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

- محمدحسین وطنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: چهار نفر از این حادثه دیدگان زن بودند که دو نفر از آنها فوت شدند و از میان مردان نیز یک نفر آنها بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

وی توضیح داد: هفتم تیر دو نفر از این افراد در منطقه رودخانه جوستان دچار حادثه شدند که پسر 12 ساله نجات یافت و جسد مرد حدود 50 ساله در منطقه امامزاده هارون پل نساء کشف شد.

وی گفت: در همین روز دو نفر نیز در منطقه پل چوبی آدران به رودخانه افتادند که خوشبختانه مرد 42 ساله و پسر 7 یا 8 ساله هردو نجات یافتند.

وی اضافه کرد: دیروز هم در شهرستان کرج سه نفر در منطقه وینه (پل چوبی) به رودخانه افتادند که خانم 27 ساله در منطقه باغ نوروزی نجات یافت و جسد خانم 33 ساله در منطقه رستوران تی رژ و جسد دیگر خانم 25 ساله در منطقه آبگیر بیلقان از آب خارج و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

این مسئول گفت: در جریان این عملیات ها نیروهای مردمی و غواص های محلی بسیار به کمک کردند که هلال احمر استان قدردان زحمات آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی دو روز سه نفر در رودخانه های البرز غرق شدند

طی دو روز سه نفر در رودخانه های البرز غرق شدند