مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 17:282019-06-30بين الملل

کریمه: ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه گستاخانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یوری گمپل رییس کمیته روابط بین الملل پارلمان کریمه امروز یکشنبه در واکنش به ورود ناوشکن آمریکایی یو اِس اِس کارنی (USS Carney) به دریای سیاه اعلام کرد: - رییس کمیته روابط بین الملل پارلمان کریمه به ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، یوری گمپل رییس کمیته روابط بین الملل پارلمان کریمه امروز یکشنبه در واکنش به ورود ناوشکن آمریکایی یو اِس اِس کارنی (USS Carney) به دریای سیاه اعلام کرد: ورود ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده به دریای سیاه گستاخانه بوده و هدف آن ایجاد تنش در روابط بین المللی است.

رییس کمیته روابط بین الملل پارلمان کریمه گفت: حضور گستاخانه آمریکا در دریای سیاه تعجب آور نیست و نشان می دهد که هدف آن ایجاد تنش در روابط بین المللی است و ایالات متحده قصد ندارد برنامه های تهاجمی خود را رها کند.

این در حالیست که وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود: ناوشکن یو اِس اِس کارنی (USS Carney) آمریکا مجهز به موشک های هدایت شونده پیش از آغاز رزمایش نسیم دریا از دریای سیاه عبور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمه: ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه گستاخانه است

کریمه: ورود ناوشکن آمریکا به دریای سیاه گستاخانه است