مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 17:282019-06-30سياسي

آشنایی با برنامه های تابستانی شبکه سه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما با حضور در شبکه پنج سیما به تشریح برنامه های تابستانی این شبکه پرداخت و گفت: - قائم مقام شبکه سه سیما برنامه های تابستانی این شبکه را تشریح کرد و از بازگشت برنامه حالا خورشید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما با حضور در شبکه پنج سیما به تشریح برنامه های تابستانی این شبکه پرداخت و گفت: در رسانه ملی، شبکه و جایی که هستیم و قرار داریم فراگیری آن از دورترین نقاط کشور تا مرفه ترین اقشار را در بر می گیرد که نیازهای متفاوتی دارند.

در این دایره با طیف وسیعی از مردم و تقاضاهایشان طرف هستیم و روی آن هم خیلی فکر می کنیم.

وی افزود: گاهی اوقات ما در برنامه سازی خیلی تهران زده شده ایم که یک آفتی است که بعضی از ما را در سیاست گذاری دچار مشکل کند.

بحث ایران، فقط تهران نیست و این موضوع برای ما اهمیت بسیاری دارد چون بسیاری از جوانان ما در کشور حتی از ابتدایی ترین امکانات هم برخوردار نیستند درحالی که جوانان تهرانی اگر در جنوب شهر هم زندگی می کنند، از حداقل امکاناتی برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یزدی در ادامه سخنانش به برنامه های تابستانی شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: در این فصل برنامه های عصر جدید و ستاره ساز ادامه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با برنامه های تابستانی شبکه سه

آشنایی با برنامه های تابستانی شبکه سه