مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 09:232019-07-01دانش

118 کشور دنیا 4 میلیون بار مقالات ایرانی را دانلود کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات وفناوری وزارت بهداشت در همایش پژوهشی کلان منطقه هفت کشوری با اشاره به وضعیت استناد به مقالات ایرانی گفت: - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به 4 میلیون بار دانلود مقالات ایرانی در 118 کشور جهان گفت: دانشگاه های علوم پزشکی باید طرح های پژوهشی مشترک بین المللی اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات وفناوری وزارت بهداشت در همایش پژوهشی کلان منطقه هفت کشوری با اشاره به وضعیت استناد به مقالات ایرانی گفت: بیش از 100 کشور دنیا بالغ بر 70 هزار بار به مقالات ایرانی استناد کرده اند و در حال حاضر نیز 118 کشور نزدیک به چهار میلیون بار مقالات ایرانی را دانلود کرده اند.

ملک زاده با بیان اینکه هم اکنون رتبه و جایگاه ایران از نظر تعداد مقالات و مستندات در دنیا ارتقا یافته و به 16 رسیده است، ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی به منظور ارتقای رتبه پژوهشی خود باید اقدام به طرح های پژوهشی مشترک در سطح ملی و بین المللی کنند.

وی با اشاره اینکه 4 شاخص پژوهشی داریم که ورود به آن ها جایگاه و رتبه دانشگاه ها را ارتقا می دهد، اضافه کرد: لازم است تیم های پژوهشی در دانشگاه ها ایجاد کنیم، هم اکنون بستر های آن در سطح دانشگاه ها وجود دارد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 کشور دنیا 4 میلیون بار مقالات ایرانی را دانلود کرده اند

118 کشور دنیا 4 میلیون بار مقالات ایرانی را دانلود کرده اند