مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 10:482019-07-01ورزشي

عسگری در صدر جدول رنکینگ المپیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پس از برگزاری لیگ های جهانی چین و کانادا، رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن در رنکینگ المپیکی وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری پس از کسب مدال نقره لیگ جهانی چین در رنکینگ المپیکی .

- فدراسیون جهانی کاراته جدیدترین رنکینگ را منتشر کرد که بر اساس آن بهمن عسگری به صدر جدول رنکینگ المپیک و دوم جهان صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پس از برگزاری لیگ های جهانی چین و کانادا، رنکینگ فدراسیون جهانی منتشر شد که بر اساس آن در رنکینگ المپیکی وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری پس از کسب مدال نقره لیگ جهانی چین در رنکینگ المپیکی با 2 پله صعود به صدر جدول آمد و در رنکینگ جهانی نیز با 2 پله صعود به رده دوم رسید.

در رنکینگ المپیکی، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی بعد از کسب مدال برنز لیگ چین به ترتیب با 21 و 8، قراری زاده با 7، اباذری بعد از مدال نقره چین 3، گنج زاده پس از طلای چین و برنز کانادا و نیز ذبیح اله پورشیب هر کدام یک پله صعود داشتند.

در بخش بانوان نیز بهترین رتبه از آن حمیده عباسعلی است.

او موفق شد در لیگ چین و کانادا به مدال برنز دست یابد و در رنکینگ المپیکی در رتبه هفتم و در رنکینگ جهانی درجمع 5 نفر برتر جهان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری در صدر جدول رنکینگ المپیک

عسگری در صدر جدول رنکینگ المپیک