مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-01سياسي

کدام انتخابشان اصلح بوده است؟


عباس سلیمی نمین در نقد عملکرد جبهه پایداری گفته است: بررسی کارنامه سیاسی جبهه پایداری در انتخاب های گذشته نشان داده که کاندیدای اصلح نداشتند؛ - به طوری که هم در شاخص ها و هم مصادیق خطاهای فاحش داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: جبهه پایداری در حالی دوباره ساز خود را به بهانه انتخاب اصلح برای انتخابات مجلس کوک کرده است که عباس سلیمی نمین اصولگرا درباره شان می گوید انتخاب هایی که به آن می بالند چندان هم اصلح نبوده اند.

محمود احمدی نژاد، کامران باقری لنکرانی و سعید جلیلی؛ اینها گزینه های اصلح جبهه پایداری برای ریاست جمهوری تاکنون بوده اند.

گزینه هایی که از میانشان تنها یک نفر و آن هم محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری رسیده است.

جبهه پایداری که تقریباً هفت ماه پیش از انتخابات مجلس نهم وارد فضای سیاسی کشور شد، در نخستین گام، اتحاد اصولگرایان در جبهه متحد را نشانه گرفت و از سوی جبهه متحد دو نماینده برای آنها به منظور حضور در ترکیب 8+7 تعیین شده بود اما جبهه پایداری حضور در این ترکیب را نپذیرفت و لیست جداگانه ای برای انتخابات مجلس نهم در دور اول و دوم ارائه داد.

آنها 16 نماینده در مجلس نهم داشتند.

احمد نبویان، بیژن نوباوه، مهدی کوچک زاده، اسماعیل کوثری، حسین طلا، زهره طبیب زاده نوری، روح الله حسینیان، حمید رسایی و… همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام انتخابشان اصلح بوده است؟

کدام انتخابشان اصلح بوده است؟