مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 02:082019-07-01ورزشي

توجیه نتایج ضعیف تیم ملی تنیس ایران در دیویس کاپ با جوانگرایی!


تیم ملی تنیس ایران عملکرد بسیار ضعیفی در مسابقات دیویس کاپ داشت و پس از آن بحث جوانگرایی تیم مطرح شد در حالی که به جرات می توان گفت کم تجربه بودن و نرفتن به مسابقات بین المللی بلای جان تیم ملی در این مسابقات شده است.

- توجیه نتایج ضعیف تیم ملی تنیس ایران در دیویس کاپ با جوانگرایی! تیم ملی تنیس ایران عملکرد بسیار ضعیفی در مسابقات دیویس کاپ داشت و پس از آن بحث جوانگرایی تیم مطرح شد در حالی که به جرات می توان گفت کم تجربه بودن و نرفتن به مسابقات بین المللی بلای جان تیم ملی در این مسابقات شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات تنیس گروه سه دیویس کاپ آسیا برگزار شد و تیم ایران یکی از بدترین نتایج خود را در این مسابقات رقم زد.

ایران هر سه بازی مرحله گروهی خود را مقابل سوریه، مالزی و قطر واگذار کرد و برای کسب مقام هفتمی هم برابر سنگاپور شکست خورد و در نهایت تیم هشتم و آخر این گروه شد.

یکی از بحث هایی که در مورد این تیم مطرح شده این است که این دوره از بازیکنان جوان استفاده شده و به نوعی جوانگرایی انجام گرفته است.

شاید نسبت به سال های قبل که از بازیکنان سن بالا استفاده می کردیم، تیم جوان تر شده است اما وقتی به سن بازیکنان تیم های رقیب ایران نگاهی می اندازیم، متوجه می شویم جوانگرایی به آن معنی هم در تیم ایران اتفاق نیفتاده و بهتر است گفته شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه نتایج ضعیف تیم ملی تنیس ایران در دیویس کاپ با جوانگرایی!

توجیه نتایج ضعیف تیم ملی تنیس ایران در دیویس کاپ با جوانگرایی!