مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 09:432019-07-02بين الملل

اتهام تکراری سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی علیه ایران


سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی بار دیگر مدعی شد که ایران در حملات انصارالله یمن به فرودگاه ابها دست دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، ترکی الماکی، سخنگوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد: شبه نظامیان حوثی مورد حمایت ایران (انصارالله یمن) بار دیگر حمله ای علیه فرودگاه ابها در عر بستان انجام دادند که این حمله منجر به زخمی شدن 9 غیر نظامی از جمله 8 شهروند سعودی و یک تبعه هندی شد و همه آنها به بیمارستان منتقل شدند.

وی با طرح این ادعا که انصارالله یمن قوانین بین المللی را نقض می کند و هدف قرار دادن غیرنظامیان را ادامه می دهد افزود که این گروه مسئولیت حمله به فرودگاه ابها را برعهده گرفته و اعلام کرده است که این عملیات پهپادی بوده است.

سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی مدعی شد که تداوم این حملات از سوی حوثی ها و به کارگیری سلاح های پیشترفته نشان دهنده دست داشتن ایران در این حملات و نقض قطعنامه های 2231و 2216 شورای امنیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نظامی انصارالله یمن نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به انصارالله عملیات گسترده ای را توسط پهپادهای خود علیه آشیانه های جنگنده ها در فرودگاه أبها ترتیب دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام تکراری سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی علیه ایران

اتهام تکراری سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی علیه ایران