مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-02سياسي

انتصاب جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح ورییس سازمان بسیج مستضعفین


حضرت آیت الله خامنه ای در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی بنا به پیشنهاد رییس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به تجارب و شایستگی، شما را به سِمت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می کنم.

تلاش شایسته در ارتقای توانمندی های دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح با بهره گیری از ظرفیت های نخبگی و کارشناسی با لحاظ نظر رییس ستاد کل نیروهای مسلح، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای امیر سرلشکر صالحی در این مسئولیت قدردانی می کنم.

توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّدعلی خامنه ای 11 تیر 1398 بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی بنا به پیشنهاد فرمانده کلّ سپاه و نظر به تجارب ارزنده در بسیج و شایستگی، شما را به سِمت رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می کنم.

اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان بویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزشهای انقلابی و ارتقای حضور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح ورییس سازمان بسیج مستضعفین

انتصاب جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح ورییس سازمان بسیج مستضعفین