مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 14:482019-07-02اقتصادي

برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها با موضوع هم اندیشی در شرایط تحریم


نشست رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با موضوع «هم اندیشی دانشگاه و دولت در شرایط تحریم» و با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، - نشست رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با موضوع هم اندیشی دانشگاه و دولت در شرایط تحریم و با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، کشور، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت دوشنبه آینده (17 تیرماه) در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست یک روزه باهدف تبیین وضعیت و چالش های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور در شرایط تحریم و چگونگی بهره برداری از ظرفیت های علمی و تخصصی جامعه دانشگاهی در مواجه با چالش های احتمالی برگزار خواهد شد.

این نشست شامل یک بخش افتتاحیه و دو هم اندیشی با محورهای سیاست های تولید ملی و اشتغال و تحلیل وضعیت اجتماعی، فرهنگی و ارتباط آن با تحریم است.

در بخش افتتاحیه، ابتدا خانم دکتر مهناز ملانظری، رییس دانشگاه الزهرا (س) صحبت و سپس دکتر اسحاق جهانگیری و وزیر علوم سخنرانی می کنند.

در هم اندیشی سیاست های تولید ملی و اشتغال ، پیرامون سیاست ها و برنامه های دولت در توسعه تولید ملی و اشتغال، نقش توسعه فناوری در ایجاد اشتغال و کارآفرینی، جلب مشارکت بخش غیردولتی و توسعه سرمایه گذاری، نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها با موضوع هم اندیشی در شرایط تحریم

برگزاری نشست رؤسای دانشگاه ها با موضوع هم اندیشی در شرایط تحریم