مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 11:432019-07-03بين الملل

تحلیل القدس العربی از سردرگمی ترامپ در مقابله با ایران


یک روزنامه عربی در یادداشتی با اشاره به سردرگمی و بی ثباتی مواضع ترامپ در مقابله با ایران نوشت که آمریکا نمی تواند یک ائتلاف نظامی بین المللی علیه ایران ایجاد کند و مامویت پمپئو و بولتون با شکست مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی در یادداشتی به قلم ابراهیم نوار، نویسنده مصری تحت عنوان آیا ترامپ می تواند برای جنگ با ایران ائتلاف بین المللی تشکیل دهد نوشت: به نظر می رسد که رییس جمهور آمریکا در مقابله با ایران سردرگم، مضطرب، نامتعادل و فاقد رویکرد است.

دونالد ترامپ در ماه می 2018 به تنهایی تصمیم گرفت از برجام خارج شود سپس تمام تحریم های ضدایرانی را بازگرداند سپس تصمیم گرفت تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کند که این تحریم ها ممنوعیت تمام صادرات نفت ایران را شامل می شود.

وی همچنین تمام کشورهای دنیا از جمله کشورهای عضو برجام را تهدید کرد تا در صادرات نفت با ایران تعامل نکنند و به این کشور کمک نکنند.

رییس جمهور آمریکا روز پنجشنبه 20 ژوئن در کاخ سفید خواستار جنگ علیه ایران شد، یک روز بعد یعنی روز جمعه 21 ژوئن از تصمیم خود برای حمله به ایران منصرف شد سپس ایران را به مذاکره بدون پیش شرط دعوت کرد و به مقامات این کشور وعده داد که ایران به کشوری عظیم تبدیل خواهد شد و خودش بهترین دوست ایران در جهان خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل القدس العربی از سردرگمی ترامپ در مقابله با ایران

تحلیل القدس العربی از سردرگمی ترامپ در مقابله با ایران