مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 15:432019-07-03حوادث

دستگیری سارق گوشی در مترو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شخصی با حضور در پلیس مترو اعلام کرد تلفن همراه وی در یکی از ایستگاه های مترو به سرقت رفته و سارق قصد دارد با استفاده از اطلاعات موجود در حافظه جانبی تلفن همراه مسروقه، - شخصی با حضور در پلیس مترو اعلام کرد تلفن همراه وی در یکی از ایستگاه های مترو به سرقت رفته و سارق قصد دارد با استفاده از اطلاعات موجود در حافظه جانبی تلفن همراه مسروقه، از وی اخاذی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شخصی با حضور در پلیس مترو اعلام کرد تلفن همراه وی در یکی از ایستگاه های مترو به سرقت رفته و سارق قصد دارد با استفاده از اطلاعات موجود در حافظه جانبی تلفن همراه مسروقه، از وی اخاذی کند.

با طرح این شکایت، مأموران پلیس آگاهی مترو برای شناسایی و بازداشت متهم دست به کار شده و در عملیات غافلگیرانه و حین قرار مالباخته با متهم، موفق به بازداشت وی و کشف تعدادی حافظه جانبی و سیم کارت از این شخص شدند.

متهم 38 ساله این پرونده در اظهاراتش به مأموران درباره نحوه وقوع جرم و اخاذی از مالباختگان گفت: همراه با چند دوستم در یک خوابگاه مجردی سکونت داشتم، هم اتاقی های من، تلفن همراه مسافران مترو را در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و پانزده خرداد سرقت می کردند و اموال را پس از سرقت به داخل خوابگاه می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق گوشی در مترو

دستگیری سارق گوشی در مترو