مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 تیر 1398 ساعت 17:282019-07-04بين الملل

شکست راهبردی امارات در چهار منطقه یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبگاه خبری الخلیج اونلاین در گزارشی با عنوان شکست راهبری امارات در چهار منطقه یمن نوشت: مواضع یمنی که نیرو های اماراتی از آنجا عقب نشینی کردند بخصوص از جنبه اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است و مراکز ثقل مهمی از .

- اهمیت مناطقی نظیر مأرب، الحدیده، عدن و ساحل غربی که امارات از آنجا عقب نشینی کرده فقط به لحاظ ثروت آن، نیست و مطمئنا اعمال موجودیت نظامی امارات در این مناطق اقدامی سنجیده و مطالعه شده، بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبگاه خبری الخلیج اونلاین در گزارشی با عنوان شکست راهبری امارات در چهار منطقه یمن نوشت: مواضع یمنی که نیرو های اماراتی از آنجا عقب نشینی کردند بخصوص از جنبه اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است و مراکز ثقل مهمی از لحاظ ثروت و مواضع استراتژیک محسوب می شود.

اهمیت مناطقی نظیر مأرب، الحدیده، عدن و ساحل غربی فقط به لحاظ اینکه مراکز مهم ثروت محسوب می شود، نیست و مطمئنا اعمال موجودیت نظامی امارات در این مناطق اقدامی سنجیده و مطالعه شده، بوده است.

امارات عربی متحده به دنبال مخالفت های مردمی یمن و بیم از حملات یمنی ها به امارات به شکلی غیرمنتظره عقب نشینی تدریجی خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست راهبردی امارات در چهار منطقه یمن

شکست راهبردی امارات در چهار منطقه یمن