مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 11:032019-07-06فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره ملی شعر رضوی، از برنامه های هفدهمین جشنواره ملی امام رضا علیه السلام در 17 و 18 تیرماه جاری در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا علیزاده امروز (15 تیرماه) در نشستی خبری اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره ملی شعر رضوی از برنامه های هفدهمین جشنواره ملی امام رضا علیه السلام 17 و 18 تیرماه جاری در کرمان برگزار می شود.

او با اشاره به این که در آستانه برگزاری ربع قرن جشنواره ملی شعر رضوی هستیم، افزود: خدا را شاکر هستیم که به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت های دینی فرهنگی در راستای سیره ائمه علیهم السلام و قدردانی از هنرمندان پدیدآورنده این آثار قدم های موثری برداریم.

علیزاده بیان کرد: جشنواره ملی شعر رضوی از باسابقه ترین جشنواره های حوزه ولایی است که در موضوع ائمه به ویژه امام رضا علیه السلام است.

او با اشاره به روند اعلام فراخوان و دریافت آثار بیست و پنجمین جشنواره ملی شعر رضوی گفت: تا هفتم تیرماه جاری مهلت ارسال آثار بود که آثار کیفی مناسبی در سه بخش شعر کلاسیک، سپید و ترانه (که امسال به جشنواره اضافه شد) به دبیرخانه واصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان

برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان