مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 19:182019-07-06سياسي

ویلاسازی پشت استانداری همدان!


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بحران آب در همدان را جدی دانست و اعلام کرد: اگر به داد آب در همدان نرسیم در آینده محیط زیست هم از بین می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، امیر خجسته ظهر شنبه 15 تیر در شورای اداری استان همدان، با اشاره به فعالیت خوب مسئولان محیط زیست در استان، گفت: در رابطه با محیط زیست هر ساله برنامه های خوبی داشتید و گزارش های خوبی به مجلس رسیده است.

وی با بیان اینکه از 46 بحران و حوادث غیرمترقبه در جهان، 36 مورد در کشور رخ می دهد که همه به محیط زیست بر می گردد، افزود: این امر باعث شده تا محیط زیست همواره از جمله اولویت های کشوری باشد.

وی شوراها و دهیاران را صاحبان اصلی محیط زیست دانست و مطرح کرد: در کمیسیون اصل 90 گزارش های متعددی در رابطه با محیط زیست رسیده و بررسی می شود و شوراها و دهیاران با توجه به اینکه محیط زیست بستگی به جان انسان ها دارد، باید از محیط زیست مراقبت کنند.

عضو کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی محیط زیست را در اولویت مباحث مجلس خواند و تصریح کرد: آموزش و فرهنگسازی باید مورد توجه باشد به طوریکه در همدان موضوع آب شرب بسیار مهم بوده و 50 درصد آب شرب در بخش کشاورزی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاسازی پشت استانداری همدان!

ویلاسازی پشت استانداری همدان!