مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-07سياسي

جانشین ناجا: کسی نمی تواند با ایران وارد جنگ شود


ملت ایران اراده محکمی دارند که هیچ وقت دشمنان نمی تواند به آن ضربه وارد کنند و این را اعلام می کنم که هیچ کسی نمی تواند با ایران وارد جنگ بشود.

- جانشین ناجا گفت: ملت ایران اراده محکمی دارند که هیچ وقت دشمنان نمی تواند به آن ضربه وارد کنند و این را اعلام می کنم که هیچ کسی نمی تواند با ایران وارد جنگ بشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در سالن فرماندهی این ستاد برگزار شد، بیان کرد: ترامپ دیوانه، نماد استکبار جهانی است، همه کارهای اجرایی کشور آمریکا را کنار زد و به دیوانه بازی خود ادامه داد و نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید و تحریم کرد.

وی خاطر نشان کرد: هر چند مردم انتقادات و اعتراضاتی به مسئولان کشور داشتند، اما با بصیرت مثال زدنی در این 40 سال انقلاب، مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان در سال 96 با هدف و برنامه ریزی، کشور ایران را در 80 شهر دچار مشکل و آشوب کردند گفت: دشمنان در آن اغتشاشات در یک کشور 80 میلیونی نتوانستند 200 هزار نفر را هم به میدان بیاورند و آن دشمنان دیدند که نظام جمهوری اسلامی مقتدر است.

وی گفت: در طول این چند وقت هر کاری که توانستند علیه ایران انجام داده اند، رسانه ها و کشورهایی را به میدان آورند و به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین ناجا: کسی نمی تواند با ایران وارد جنگ شود

جانشین ناجا: کسی نمی تواند با ایران وارد جنگ شود