مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 12:332019-07-07فرهنگي

مستند زندگی «ویلیام فاکنر» کلید خورد


پروژه ساخت مستند زندگی «ویلیام فاکنر» نویسنده برنده نوبل ادبیات در محل زندگی اش در شهر آکسفورد ایالت می سی سی پی آمریکا آغاز شد.

- پروژه ساخت مستند زندگی ویلیام فاکنر نویسنده برنده نوبل ادبیات در محل زندگی اش در شهر آکسفورد ایالت می سی سی پی آمریکا آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مستند تاریخی با عنوان گذشته هرگز نمی میرد: داستان ویلیام فاکنر در خانه این نویسنده مطرح آمریکایی در شهر آکسفورد و همچنین شهر واتر ولی ایالت می سی سی پی و چندین لوکیشن معروف طی مدت 10 روز فیلمبرداری می شود و شامل مصاحبه ، تصاویر آرشیوی و البته بازسازی لحظه های مهم و حیاتی در زندگی ویلیام فاکنر است.

این اثر مستند به سه برهه از زندگی فاکنر می پردازد و سه بازیگر در نقش این نویسنده در دوره های مختلف زمانی مقابل دوربین می روند.

اریک رابرتس بازیگر نامزد اسکار در نقش ویلیام فاکنر در دوره پایانی زندگی بازی می کند و کارگردانی فیلم را نیز مایکل موداک توران عهده دار است.

وب سایت آکسفورد ایگل خبر داده که قرار است فیلمبرداری این مستند در هفته جاری به پایان برسد و مراحل تدوین آن نیز به زودی آغاز می شود.

** ویلیام کاتبرت فاکنر ، نویسنده و شاعر آمریکایی و برنده نوبل ادبیات و دو جایزه پولیتزر است که رمان خشم و هیاهو را به جهان ادبیات هدیه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند زندگی «ویلیام فاکنر» کلید خورد

مستند زندگی «ویلیام فاکنر» کلید خورد