مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 13:182019-07-07سياسي

بروز صدمات روانی به کودکان کار با برخورد نامناسب مردم


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: خرید کردن و یا خرید نکردن از کودکان کار کمکی به حل معضل اساسی نمی کند.

- علی اکبر صحرانورد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه کودکان کار کودکانی هستند که به علت مشکلات اجتماعی مختلف در خیابان حضور دارند، ادامه داد: در حال حاضر در کنار کارهایی که از طرف بهزیستی انجام می شود می توان از مردم انتظار داشته باشیم که کاری نکنند تا این آسیب عمیق تر شود و برخورد نامناسبی با این کودکان کار داشته باشند؟ وی با بیان اینکه برخورد نامناسب مردم با کودکان کار موجب می شود تا صدمات روانی را به همراه داشته باشد، اضافه کرد: کودک کار متکدی نیست که بخواهیم برای بهتر شدن وضعیت به آنان پول بیشتری دهیم چون این موضوع کمکی به حال این کودکان نمی کند.

صحرانورد با تاکید بر اینکه کودکان کار مجرم نیستند، تصریح کرد: به غیر از برخی موارد که به علت شرایط خانوادگی مرتکب جرم می شوند، بقیه کودکان کار مجرم نیستند و نباید جامعه از نگاه یک مجرم به آنان نگاه کند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی افزود: باید با کودکان کار مانند یک فروشنده واقعی و با احترام برخورد کرد و نیازی نیست که مردم در برخورد با این کودکان از وضعیت زندگی آنان مطلع شوند، این موضوع می تواند اثرات منفی زیادی برای این کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز صدمات روانی به کودکان کار با برخورد نامناسب مردم

بروز صدمات روانی به کودکان کار با برخورد نامناسب مردم