مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 13:332019-07-07بين الملل

چگونه یک کودک آزار مشاور ولیعهد ابوظبی شد؟


یک سایت انگلیسی با انتشار مقاله ای به بیوگرافی تاجر لبنانی- آمریکایی و مشاور سابق ولیعهد ابوظبی پرداخته و فاش کرده که چگونه وی با برقراری ارتباط با اعضای برجسته دولت دونالد ترامپ به رکن اصلی روابط دولت او و امارات تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت انگلیسی میدل ایست آی با انتشار یک مقاله بلند به قلم دانیا العقاد و ایان کوبین درباره بیوگرافی جورج نادر تاجر لبنانی-آمریکایی و مشاور سابق محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی که در حال حاضر به اتهام داشتن تصاویر تعرض جنسی به کودکان در گوشی خود در آمریکا در زندان به سر می برد نوشت: چگونه یک کودک آزار به رکن اصلی روابط میان امارات و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و مشاور ولیعهد ابوظبی تبدیل شد؟ در این یادداشت آمده است: نادر احتمالاً به اتهام سوء استفاده از کودکان در موارد مبتذل با حکم حبس به مدت 40 سال مواجه شود.

این درحالی است که وی از همان زمان رشدش شیفته جمع آوری پول بود و به یکی از نقاط ارتباطی اصلی میان دولت ترامپ و بن زاید تبدیل شد.

نادر از همان دوره رونالد ریگان، رییس جمهوری آمریکا در سال های 1981 تا 1989 با فراهم کردن خطوط ارتباطی مخفی با شخصیت هایی در خاورمیانه که گاهاً دور از دسترس بودند، تلاش می کرد تا به فردی تبدیل شود که دولت بعدی آمریکا از وجود وی بی نیاز نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک کودک آزار مشاور ولیعهد ابوظبی شد؟

چگونه یک کودک آزار مشاور ولیعهد ابوظبی شد؟