مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 17:182019-07-07اقتصادي

عوارض آلایندگی، حق خون مردم اهواز است


رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه باید حق آلایندگی از سوی صنایع به شهرداری اهواز پرداخت شود، گفت: اگر وزارت نفت زیر بار پرداخت حق آلایندگی شهر اهواز، - نرود حساب برخی شرکتها بسته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالزهرا سنواتی در نشست خبری که امروز (16 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل اهواز اظهار کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مشروط به تامین اعتبار از سوی وزارت کشور است.

یک سوم اعتبار توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باید توسط دولت پرداخت شود اما وزارت کشور در چند سال گذشته این بودجه را به شهرداری اهواز نداده است.

وی افزود: بر اساس سرانه جمعیت، اهواز نیازمند یک هزار دستگاه اتوبوس است اما در حال حاضر 200 دستگاه اتوبوس در اهواز فعال است.

همچنین حدود 300 دستگاه اتوبوس فرسوده در انبارها وجود دارد که باید با اتوبوسهای جدید تعویض شوند.

رییس شورای شهر اهواز تصریح کرد: یکی از دلایل عدم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز استقبال کم بخش خصوصی است؛ سال گذشته 50 دستگاه اتوبوس برای واگذاری به بخش خصوصی وارد اهواز شد اما استقبال خوبی نشد.

سنواتی با اشاره به انعقاد قرارداد احداث 40 سرویس بهداشتی در 10 منطقه اهواز، خاطرنشان کرد: برای ساخت سرویس بهداشتی در برخی نقاط مانند پارکهای ساحلی مشکل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آلایندگی، حق خون مردم اهواز است

عوارض آلایندگی، حق خون مردم اهواز است