مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 20:192019-07-07سياسي

درخواست رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه و مالیات مسکن مهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد خرم عصر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به مشکلات محوری مسکن مهر اظهار داشت: در مورد بیمه مسکن مهر مقرر شده بود که 5 هزار و 200 تومان برای هر مترمربع لحاظ شود، - رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: موضوع پرداخت مالیات و بیمه مسکن مهر مانع از اقدام مؤثر پیمانکاران پروژه مسکن مهر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد خرم عصر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به مشکلات محوری مسکن مهر اظهار داشت: در مورد بیمه مسکن مهر مقرر شده بود که 5 هزار و 200 تومان برای هر مترمربع لحاظ شود، اما تأمین اجتماعی برخورد متفاوتی با این موضوع دارد و وحدت رویه در این سازمان وجود ندارد و باید حداقل در استان تهران جلسه ای گذاشته شود که تکلیف این وضعیت مشخص شود.

وی بیان کرد: مالیات مسکن مهر 300 هزار تومان است که باید موضوع پرداخت مشکل مالیات و بیمه مسکن مهر برطرف شود، هر چند ده ها جلسه در این زمینه برگزار شده است و مورد تأیید همه دستگاه ها قرار می گیرد، اما متأسفانه تاکنون گام های عملیاتی در این زمینه برداشته نشده است.

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران ادامه داد: مشکل مالیات بر ارزش افزوده نیز در مورد مسکن مهر وجود دارد چرا که مؤدی مالیاتی پیمانکار و پرداخت کننده دولت است و پیمانکار دشواری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه و مالیات مسکن مهر

درخواست رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران برای رفع مشکل بیمه و مالیات مسکن مهر