مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-08فرهنگي

اسماعیل آذر «مشاعره» را به رادیو برد/ طنازی رادیو فرهنگ با «نیشدارو»


مدیر رادیو فرهنگ با بیان اینکه این شبکه جدول برنامه های خود را بر روی ویژه های تابستانی تنظیم کرده است، از پخش برنامه های طنز با نگاه به آسیب های اجتماعی و مروری بر بازی های سنتی ایام تابستان خبر داد.

- اسماعیل آذر مشاعره را به رادیو برد/ طنازی رادیو فرهنگ با نیشدارو مدیر رادیو فرهنگ با بیان اینکه این شبکه جدول برنامه های خود را بر روی ویژه های تابستانی تنظیم کرده است، از پخش برنامه های طنز با نگاه به آسیب های اجتماعی و مروری بر بازی های سنتی ایام تابستان خبر داد.

محمد صادق رحمانیان در گفت وگویی با ایسنا با بیان اینکه این شبکه برای همه مخاطبان با سلیقه های گوناگون برنامه هایی را تدارک دیده است، به جزییاتی از برنامه های رادیو فرهنگ که برای تابستان تدارک دیده شده است، اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه صبحگاهی رادیو گفت: برنامه صبح به وقت فرهنگ که کاری از گروه جامعه این شبکه است، هر روز ساعت شش صبح اطلاع رسانی در حوزه برنامه های مرتبط با فصل تابستان و اوقات فراغت را انجام می دهد؛ ضمن اینکه با پلیس راهور ارتباط برقرار می شود تا مسافران تابستانی از وضعیت راه ها نیز مطلع شوند.

مدیر رادیو فرهنگ درباره ی برنامه جزییات برنامه طنز این شبکه توضیح داد: برنامه نیشدارو نیز با موضوعات سرگرمی و طنز با استفاده از آسیب های اجتماعی و فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل آذر «مشاعره» را به رادیو برد/ طنازی رادیو فرهنگ با «نیشدارو»

اسماعیل آذر «مشاعره» را به رادیو برد/ طنازی رادیو فرهنگ با «نیشدارو»