مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 15:332019-07-08ورزشي

چطور فن بیان خوبی داشته باشیم؟


اصلاً بعضی ها ذاتاً خوب صحبت می کنند! خدا به بعضی ها صدا و حرف زدن خوب داده! اینکه فلانی خوب حرف میزنه، یه نعمت خدادادی و ذاتیه! - اصلاً بعضی ها ذاتاً خوب صحبت می کنند! خدا به بعضی ها صدا و حرف زدن خوب داده! اینکه فلانی خوب حرف میزنه، یه نعمت خدادادی و ذاتیه! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیشتر از یک، احتمال دارد گاهی اوقات اسیر چنین قضاوت های بی حساب کتابی شویم.

اینکه باور داشته باشیم کسانی که فن بیان خوبی دارند و خوب حرف می زنند، حتماً از شکم مادر که زاده شده اند، همین شکلی بوده اند! بدون شک چنین طرز فکری اشتباه است.

فن بیان خوب و خوب صحبت کردن و حتی صدای خوب داشتن همگی مهارت هایی است که مثل هر مهارت دیگری با تمرین و تکرار و آموزش مستمر قابل یادگیری هستند.

فن بیان خوب داشتن به چه دردی می خورد؟ در دنیای فعلی، آنقدر موضوع خوب صحبت کردن و فن بیان خوب داشتن مهم است که شاید بهتر باشد مدارس و دانشگاه به جای 16 سال آموزش (که بعضاً آموزش هایی واقعاً غیر کاربردی هم هستند) و حتی دقیقه ای نپرداختن به مهارت صحبت کردن، با یک تغییر نگرش کلی، فرصت بسیاری را به مهارت صحبت کردن و فن بیان قوی اختصاص دهند.

درصد قابل توجهی از ارتباطات ما در طول روز با ارتباطات کلامی همراه است! پس دلیلی وجود ندارد که بهترین فن بیان و بهترین مهارت های صحبت کردن و صحبت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور فن بیان خوبی داشته باشیم؟

چطور فن بیان خوبی داشته باشیم؟