مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 10:282019-07-09پزشكي

درمان و جراحی کیست مویی


لیزر کیست مویی توسط یک جراح ماهر بسیار مهم بوده و دکتر داود تاج بخش یکی از پزشکان فعال در زمینه جراحی لیزر بیماری های نشیمنگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب سایت دکتر تاج بخش، کیست مویی یک بیماری شایع در ناحیه انتهای ستون فقرات یا دنبالچه بوده که به بیماری برگشت مو یا سینوس مویی شناخته شده است.

همچنین از سال ها قبل پزشکان و جراحان این بیماری را می شناختند.

دکتر داود تاج بخش در گفت‎وگویی به تشریح این بیماری پرداخته است که در ادامه می خوانید: علت بیماری سینوس مویی مهمترین علت بروز این بیماری ژنتیک بوده که گاهاً در افراد یک خانواده دیده می شود.

شایان ذکر است که مهمترین فاکتور در این بیماری ژن معیوبی است که در واقع موهای آن ناحیه به جای آنکه از سمت ریشه به سمت پوست بیاید و بیرون بزند مستقیماً بدون اینکه بیرون بیاید به سمت زیر و بافت زیر پوست نفوذ کرده و با نفوذ خودشان، ایجاد التهاب کرده و باعث ایجاد حفره در بدن می شوند که دور آن را با توده و کیست محدود کرده و کم کم داخل این توده ترشحات جمع شده و التهاب برقرار می شود، گاهی با ترشحات چرکی و گاهی با دردهای بسیار زیاد و یا تورم و چرک روی می دهد و یا گاهی یک سوراخ کوچک باز شده و این چرک تخلیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان و جراحی کیست مویی

درمان و جراحی کیست مویی