مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 06:182019-07-10سياسي

سبک زندگی دانشجویی و مصرف کالای ایرانی


میزگردی با موضوع الزامات سبک زندگی دانشجویی برمبنای مصرف کالای ایرانی با حضور دکتر پرویز آزادی عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، - میزگردی با موضوع الزامات سبک زندگی دانشجویی برمبنای مصرف کالای ایرانی با حضور دکتر پرویز آزادی عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دکتر مرتضی قلیچ عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مهدی گلدوزها معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین در محل دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میزگرد مطرح شد که دانشجویان به جهت داشتن مؤلفه هایی مانند جوانی و تحصیلکرده بودن در جریانات و تغییر و تحولات جامعه مؤثر و پیشرو هستند.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال رونق تولید است و رونق تولید مبتنی بر کالای ایرانی است؛ سؤال این است که دانشجو می بایست چه نوع سبک زندگی داشته باشد و چگونه می تواند با مصرف خود در تولید کالای ایرانی مداخله داشته باشد یا به بیان واضح تر مؤلفه های اثرگذار در سبک زندگی برای رسیدن به این گزاره چیست؟ پرویز آزادی استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، در پاسخ به این سؤال می گوید: دانشجو فردی است که در جامعه زندگی می کند، در خانواده رشد کرده و سیستم آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی دانشجویی و مصرف کالای ایرانی

سبک زندگی دانشجویی و مصرف کالای ایرانی