مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-10فرهنگي

معرفی فیلم های منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه


38 فیلم منتخب برای شرکت در دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوستر دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه ایران با حضور تعدادی از فیلمسازان کوتاه و نیز ابراهیم فروزش و بهمن فرمان آرا صبح چهارشنبه 19 تیرماه در سالن سیف الله داد خانه سینما رونمایی و فیلم های این دوره معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم ایمان ایثاریان، دبیر جشن توضیح داد که پروسه انتخاب فیلم ها از بین 415 فیلم بود و پس از بررسی، فیلم های برگزیده هیأت انتخاب مشخص شدند.

در این برنامه علی باقری، طراح پوستر جشن فیلم کوتاه و پوراسماعیلی که رییس صنف فیلمسازان کوتاه است و همچنین ابراهیم فروزش حضور داشتند که فروزش در سخنانی از مقایسه شرایط کار و فیلمسازی در گذشته و امروز گفت.

او یادآوری کرد: دانشکده ی هنرهای دراماتیک حدود 1345 تأسیس شد و ما در اولین دوره ای که در سینما قبول شدیم شروع به تحصیل کردیم.

این دانشکده چهار رشته سینما، تئاتر، گریم و ادبیات دراماتیک داشت ولی بعد گفتند دیگر رشته سینما نداریم که مقاومت هایی در مقابل این اتفاق صورت گرفت و با حمایت دکتر فروغی به نتیجه رسیدیم و بعد که به شرایط فیلمسازی رسیدیم، سختی های زیادی وجود داشت، اما امروز دست هر بچه ای در هر خانه ای یک دوربین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلم های منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه

معرفی فیلم های منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه