مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 16:232019-07-10فرهنگي

همکاری یونیسف با جشنواره فیلم کودک و نوجوان


دفتر یونیسف ایران، طبق برنامه کاری امضا شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در داوری فیلم های ایرانی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سال جاری شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در جلسه ای که سه شنبه 18 تیر با حضور علیرضا تابش دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف و بهاره یگانه فر، مدیر بخش ارتباطات یونیسف در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، جزییات مشارکت یونیسف و داوری فیلم ها از نگاه یونیسف در این جشنواره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پس از تشکیل هیات دواری مستقل یونیسف با همکاری مهتاب کرامتی بازیگر سینما و سفیر حسن نیت یونیسف، تمامی فیلم های داستانی بلند، نیمه بلند و کوتاه بخش مسابقه ایران برای دریافت جایزه ویژه یونیسف مورد مشاهده و بررسی قرار خواهند گرفت.

علیرضا تابش دبیر جشنواره در این نشست با اشاره به رویکردهای جدیدِ جشنواره امسال خاطر نشان کرد: همکاری با یونیسف می تواند در گسترش اهداف جشنواره از جمله ایجاد زنجیره فرهنگی – اقتصادی و نوگرایی در صنعت سرگرمی کودک و نوجوان که شاخصه ی آن در جشنواره امسال بخش ویژه وب سری خواهد بود، کمک شایانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری یونیسف با جشنواره فیلم کودک و نوجوان

همکاری یونیسف با جشنواره فیلم کودک و نوجوان