مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 17:532019-07-10سياسي

دری نجف آبادی: طرح تحول سند دستگاه قضایی امیدهایی را ایجاد کرده است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی چوب واگذاری هایش را می خورد و هرچقدر هم به این حوزه پول تزریق شده، مشکلی را برطرف نکرده است که واقعاً مایه تأسف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان مرکزی که با حضور رییس قوه قضاییه، برگزار شد، افزود: جدای از برخی مسائل ملی، در حال حاضر استان مرکزی با مشکلات و مسائلی متعددی دست و پنجه نرم می کند و بعضاً برخی از واحدهای بزرگ این استان با بانک ها و غیر بانک ها مشکل دارند که رفع این موانع و رونق تولید، نیازمند توجه جدی و بیشتر از گذشته دستگاه قضایی کشور است.

وی با بیان این که طرح تحول سند دستگاه قضایی امیدهایی را ایجاد کرده است ، اظهار کرد: امیدواریم در دوره ریاست آیت الله رییسی شاهد تحولات چشمگیری در دستگاه قضایی و حوزه های مربوطه باشیم و دستگاه قضایی بتواند آرمان های شهید بهشتی و آرمان های چهل ساله گذشته انقلاب اسلامی را تبلور عینی ببخشد.

امیدواریم دستگاه قضایی با حضور ریاست جدید آن بتواند در درجه اول الگو و تراز جدیدی را برای جهان اسلام و 60 کشور مسلمان آن و درجات بعدی برای تمام جهان معرفی کند.

نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران یک نظام برآمده از مکتب اسلام اصیل است و می تواند در برابر تمام نظام های سکولار غربی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دری نجف آبادی: طرح تحول سند دستگاه قضایی امیدهایی را ایجاد کرده است

دری نجف آبادی: طرح تحول سند دستگاه قضایی امیدهایی را ایجاد کرده است