مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 09:142019-07-13سياسي

صوفی: از نمایندگانمان در مجلس نمی توانیم دفاع کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با این که هشت ماه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری مانده است، اما هنوز شاهد تحرکات جدی و رسمی در بین تشکیلات حزبی و جبهه ای دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا نیستیم.

- صوفی در واکنش به این پرسش که وقتی از حضور حداکثری نامزد های اصلاح طلب سخن می گویید، این مطلب برداشت می شود که به دنبال در لیست قرار دادن چهره های تندرو این جریان و احیای مجلس ششم هستید، گفت: در شرایط فعلی، ایده آل ما مجلس ششم نیست.

همان زمان هم آقای خاتمی برای مجلس هفتم با شورای نگهبان صحبتی داشت و تفاهم کرده بودند اگر چند نفر از افرادی که تندرو هستند کنار گذاشته شوند، بقیه تأیید شوند که البته اوضاع به گونه دیگری چرخید.

آقای خاتمی هم گروهی پنج نفره از دولت را مشخص کرد که با شورای نگهبان و سران قوا صحبت کنند و وساطت کنند که رد صلاحیت ها تبدیل شود، که البته من در دیدار با مرحوم آیت الله شاهرودی که آن زمان رییس قوه قضاییه بود حضور داشتم، اما نتیجه نداد.

*جزییات دیدار اصلاح طلبان با مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در سال 82 وی به جزییات بیشتری از جلسه اصلاح طلبان با آیت الله مرحوم هاشمی شاهرودی پرداخت و گفت: آن زمان آقای زنگنه به آقای شاهرودی گفت: ما نگران این هستیم که اگر درگیری ها پیش بیاید و صحنه تعادلی نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی: از نمایندگانمان در مجلس نمی توانیم دفاع کنیم

صوفی: از نمایندگانمان در مجلس نمی توانیم دفاع کنیم