مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 10:002019-07-13سياسي

سردار جعفری: تلاش دشمن در سال های 96 و 97 برای برانگیختن اعتراض مردم شکست خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) در گردهمایی مسئولین و اعضای مراکز استانی سازمان فضای مجازی سراج، - وی تصریح کرد: باید حرکت جهادی و مردمی خود را فراتر از یک سازمان در قالبی ادامه دهید که ویژگی نهاد بودن و مردمی بودن آن برجسته شود.

سرلشکر جعفری افزود تصریح کرد: امیدوارم نشست مسئولان و اعضای مراکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در آستانه میلاد امام رضا (ع)، دست مایه خیر و برکت برای حرکت شتابان و سریعی که مورد انتظار مقام معظم رهبری در جبهه فرهنگی و اجتماعی و مردمی است و در حال گسترش نیز هست، قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم افزود: اکنون شما در سراج در میانه راه هستید و ان شاءالله با تفضل الهی و عنایت اهل بیت (ع) به سمت چشم انداز نهایی حرکت می کنید و به اهداف مشخص شده و مطابق انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک مجموعه مردمی جوانانه متعهد به انقلاب، خواهید رسید.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: چند سالی است که خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیرو های مردمی و جوانان انقلابی است و به ویژه از ابتدای سال 97 و بعد از آن انتظارات خود را از مجمموعه های مردمی و جوانان بیان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: تلاش دشمن در سال های 96 و 97 برای برانگیختن اعتراض مردم شکست خورد

سردار جعفری: تلاش دشمن در سال های 96 و 97 برای برانگیختن اعتراض مردم شکست خورد