مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 10:542019-07-13دانش

نقدِ انگاره های غربیِ جامعه شناسی در «خیلی دور خیلی نزدیک»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در برنامه پیش روی خیلی دور خیلی نزدیک ، پروفسور فرید العطاس، جامعه شناس مالزیایی که آثار او را انتشارات دانشگاه آکسفورد و راتلج منتشر کرده است، - نقدِ انگاره های غربیِ جامعه شناسی در خیلی دور خیلی نزدیک پروفسور فرید العطاس، جامعه شناس صاحب نام مسلمان و اهل مالزی مهمان سومین قسمت خیلی دور خیلی نزدیک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در برنامه پیش روی خیلی دور خیلی نزدیک ، پروفسور فرید العطاس، جامعه شناس مالزیایی که آثار او را انتشارات دانشگاه آکسفورد و راتلج منتشر کرده است، در گفتگو با شهاب اسفندیاری به این پرسش ها پاسخ می دهد: آیا علم غربی و علم شرقی داریم؟ آیا جامعه شناسی بومی معنا دارد؟ چرا بر خلاف پیش بینی بنیان گذاران جامعه شناسی مدرن، دین از جوامع بشری محو نشد؟ آراء جامعه شناختی ابن خلدون، به عنوان متفکری مسلمان که 600 سال قبل زندگی می کرد چه کمکی در فهم تحولات امروز جهان می کند؟ این گفتگو را می توانید امشب (22 تیرماه) ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما مشاهده کنید.

خیلی دور خیلی نزدیک به تهیه کنندگی مصطفی پورمحمدی در 13 قسمت 50 دقیقه ای در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدِ انگاره های غربیِ جامعه شناسی در «خیلی دور خیلی نزدیک»

نقدِ انگاره های غربیِ جامعه شناسی در «خیلی دور خیلی نزدیک»