مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 11:182019-07-13سياسي

مسئولیت مشکلات بر عهده کیست؟


بخشی از ناکامی های برجام حاصل راهبرد و نگرش منتقدان دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: اصولگرایان روی مشکلات اقتصادی موجود کشور برای آینده سیاسی شان حساب ویژه ای باز کرده اند.

محمدرضا باهنر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین اخیراً در نشستی خبری با بیان این که مسئول شرایط کشور اصولگراها نیستند و این مسئولیت بر عهده اصلاح طلبان است، گفت که معتقد است فضای عمومی کشور به نفع اصولگراهاست و مردم در انتخابات آینده به آنها رأی خواهند داد.

محمد نعیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت اما در واکنش به این سخنان باهنر بدون سعی برای مبرا کردن اصلاح طلبان از مسئولیت شرایط موجود به بیان دیدگاه خود درباره ریشه مشکلات کشور پرداخت.

آقای باهنر با تأکید بر این که اصولگرایان مسئولیت شرایط فعلی کشور را نمی پذیرند، جریان متبوع شما را به عنوان جریان حامی دولت مسئول دانسته است.

به باور شما سهم هر یک از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در وضعیتی که تجربه می کنیم، چیست؟ آقای مهندس باهنر جزو معدود افرادی در اردوگاه اصولگرایان هستند که بر اساس سابقه ای که دارند می شود، ایشان را سیاستمدار تلقی کرد.

منتهی بعضی اوقات سیاستمدارها در شرایط انتخاباتی یا درباره بحث هایی که می تواند برای افکار عمومی جذاب باشد صحبت هایی می کنند که آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت مشکلات بر عهده کیست؟

مسئولیت مشکلات بر عهده کیست؟