مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 09:082019-07-14سياسي

گردشگری شهر جهانی یزد زیر سایه بزرگ ترین دهکده توریستی


نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور گفت: دهکده توریستی تیجرد یکی از طرح های کم نظیر گردشگری کشور است که هر مسئولی پس از بازدید از آن و مشاهده عزم و جدیت بخش خصوصی برای کارآفرینی در حوزه گردشگری، - مسئولیت سنگین تری را برای حمایت از آن بر دوش خود احساس خواهد کرد.

محمدرضا صباغیان در جریان بازدید از این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، دهکده توریستی تیجرد ابرکوه را یکی از طرح های بی نظیر در استان یزد و کم نظیر در کشور دانست که در صورت تکمیل حتی می تواند شهرستان یزد را هم از لحاظ جذب توریست، تحت تأثیر قرار دهد.

وی اظهار کرد: انتخاب ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور با وجود آثار تاریخی و فرهنگی بی نظیر که یکی از جلوه های آن امروز در دهکده توریستی تیجرد قابل مشاهده است، بسیار شایسته و به جا بوده است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: هر مسئولی که از این مجموعه عظیم و تلاش های بی وقفه بخش خصوصی بازدید کند، قطعاً تکلیف و وظیفه سنگین تری در قبال تسهیل روند تکمیلی این طرح بر دوش خواهد داشت.

وی ادامه داد: متولیان طرح گردشگری دهکده توریستی تیجرد تاکنون حدود 50 میلیارد ریال در مجموعه ای به وسعت 150 هکتار سرمایه گذاری کرده اند و برای تکمیل آن نیازمند حدود 120 میلیارد ریال اعتبار هستند که در این زمینه مسئولان باید دست این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری شهر جهانی یزد زیر سایه بزرگ ترین دهکده توریستی

گردشگری شهر جهانی یزد زیر سایه بزرگ ترین دهکده توریستی