مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 10:382019-07-14فرهنگي

کتاب هایی درباره فلسفه هابز، دکارت و چامسکی


ترجمه کتاب های «فلسفه هابز» نوشته مارشال میسنر، «فلسفه دکارت» نوشته گرت تامسون و «فلسفه چامسکی» از مورتون وینستون در مجموعه «بزرگان اندیشه» راهی بازار شد.

- ترجمه کتاب های فلسفه هابز نوشته مارشال میسنر، فلسفه دکارت نوشته گرت تامسون و فلسفه چامسکی از مورتون وینستون در مجموعه بزرگان اندیشه راهی بازار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فلسفه هابز نوشته مارشال میسنر با ترجمه خشایار دیهیمی در 149 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 22هزار تومان در فرهنگ نشر نو با همکاری نشر آسیم منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: قصد هابز رسیدن به پاسخی است قطعی برای این سوال که چرا مردمان می جنگند؟ هابز می خواهد توضیح دهد که چرا ما نمی توانیم با هم کنار بیاییم.

ما به همدیگر بدگمان هستیم و به درستی هم به هم بدگمان هستیم.

وقتی در موقعیتی هستیم که نمی توانیم به دیگران اعتماد کنیم، حاصلش کشمکش و جنگ می شود.

همچنین کتاب فلسفه دکارت نوشته گرت تامسون با ترجمه علی بهروزی در 158 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و بهای 23 هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: شاید در نگاه اول فایده شکی چنین کلی آشکار نباشد، اما فواید این کار بسیار است، زیرا چنین شکی ما را از هر نوع پیش داوری و تعصب خلاص می کند، و راهی بسیار آسان پیش پای ذهن می گذارد تا خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی درباره فلسفه هابز، دکارت و چامسکی

کتاب هایی درباره فلسفه هابز، دکارت و چامسکی