مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 11:082019-07-14اقتصادي

بازار داغ گریم های چند ساعته چند میلیونی!


تابستان فصل رونق مراسم عروسی است و یکی از مهم ترین هزینه های این روزهای یک مراسم عروسی هزینه آرایشگاه عروس است که گاهی با خدمات تخصصی جانبی سر از دو تا سه میلیون تومان درمی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این روزها که اوج عروسی و مراسم ازدواج را داریم سر آرایشگاه ها نیز بسیار شلوغ است و گاهی برخی از آرایشگاه های مطرح هفت، هشت عروس را طی روز آماده می کنند.

مهم ترین نکته درباره آرایشگاه های عروس در این ایام هزینه بسیار زیاد و به نوعی لاکچری این آرایشگاه ها است که گاهی با انواع خدمات جانبی به سه میلیون تومان هم می رسد.

سالن های آرایشی که برخی از آنها چیزی از هتل کم ندارند و بخش زیادی از هزینه ای که از مردم می گیرند بابت همین فضا و دکوراسیون است.

نرخ خدمات عروس از حدود 1.

5 میلیون تومان بسته به نوع خدمات و نوع آرایشگاه آغاز می شود و برای برخی آرایشگاه های برند که خدماتی مانند طراحی و کاشت ناخن، خدمات رنگ و زیبایی مو، پاکسازی پوست و … را نیز انجام می دهند به بیش از سه میلیون تومان می رسد.

اما آیا این میزان هزینه برای چند ساعت زیبایی منطقی است و آرایشگاه ها حق اخذ چنین ارقامی را دارند؟ رییس اتحادیه آرایشگاه های زنانه کرمانشاه با بیان اینکه نرخ آرایش معمولاً به صورت توافقی بین عروس و آرایشگاه تعیین می شود، گفت: آرایشگاه هایی که قیمت بالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ گریم های چند ساعته چند میلیونی!

بازار داغ گریم های چند ساعته چند میلیونی!