مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 18:582019-07-14اقتصادي

عقد 40 قرارداد در جشنواره کارآفرینی


معاون سیما و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نقش آفرینی موثر و ویژه ستاد رسانه ای رونق تولید بحث و تبادل نظر کردند.

- معاون سیما در دیدار معاون وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد عقد 40 قرارداد در جشنواره کارآفرینی معاون سیما و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نقش آفرینی موثر و ویژه ستاد رسانه ای رونق تولید بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، نشست هم اندیشی ستاد رسانه ای رونق تولید با حضور مرتضی میرباقری معاون سیما و رییس ستاد، دکتر سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزیر، انواری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و حسینی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک و قائم مقام ستاد و دکتر سیاح مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک و دبیر ستاد در محل جلسات ساختمان معاونت سیما برگزار شد.

میرباقری در این نشست با بیان اینکه تمام ظرفیت ها برای جریان سازی و تاثیرگذاری حداکثری ستاد رسانه ای رونق تولید فعال شده است، افزود: هدف اصلی ستاد ایجاد تحرک در بین دستگاه ها و مطالبه گری است تا در فضایی تعاملی موانع رونق تولید برداشته شود و وضعیت کسب و کارها و کارآفرینان کشور ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد 40 قرارداد در جشنواره کارآفرینی

عقد 40 قرارداد در جشنواره کارآفرینی